تزریق فیلر لب در اندیشه

همه چیز درباره تزریق فیلر لب در اندیشه

لب ها نقش زیادی در زیبایی چهره دارند به همین خاطر خیلی از افراد برای برجسته کردن و لیفت لب های خود از روش تزریق فیلر لب استفاده می کنند.

فیلر لب نوعی ترکیب حجم دهنده و البته پر کننده برای لب ها می باشد. از انواع فیلرهای موقت و یا دائمی برای تزریق در لب استفاده می شود اما بهترین نوع فیلر هیالورونیک اسید است که به دلیل طبیعی بودن عوارض کمتری نیز دارد. این فیلر ضمن پر کردن بافت نرم لب ها به تقویت پوست آنها نیز کمک می کند. برخی اوقات از این فیلر برای ایجاد قلب لب، لیفت لب پایین و بالا استفاده می شود. برخی از افراد نیز از روش تزریق فیلر لب برای فرم دهی لب ها و متناسب کردن آنها با اعضای دیگر چهره استفاده می کنند. به همین دلیل می توان این فیلر را به اطراف لب ها نیز تزریق کرد.

لب یکی از عضوهای حساس بدن است که با کمترین صدمه ای دچار قرمزی، کبودی و تورم می شود. در هنگام استفاده از روش تزریق فیلر لب نیز لب ها برای مدتی دچار این علائم می گردند. بیشتر کلینیک های زیبایی با توجه به فرم و نوع پوست لب، اندام چهره و سلیقه بیمار به تزریق فیلر اقدام می کنند. متخصصان در چند جلسه و استفاده از مقدار مشخصی فیلر به فرم دهی لب ها می پردازند. میزان ماندگاری تزریق فیلر اصولا بین 8 تا 12 ماه می باشد. کلینیک زیبایی ویکتوریا با کادری مجرب در زمینه تزریق فیلر لب در اندیشه و تزریق ژل چانه در اندیشه تخصص دارد و با فرم دهی مناسب به لب های بیماران توانسته است توجه آنها را جلب نماید. این کلینیک از مرغوب ترین فیلر برای تزریق در لب های بیماران استفاده می کند تا ماندگاری آن نیز بالا برود.

تزریق فیلر لب
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق فیلر لب در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

تزریق فیلر لب طبیعی در اندیشه

برخی افراد معتقد هستند که با تزریق فیلر لب، لب ها حالت طبیعی خود را از دست می دهند. این افراد نباید نگران باشند چون با استفاده از روش جدید  BDALلب هایشان از حالت طبیعی خارج نمی شود و فرم عروسکی و یا اردکی نمی گیرند. این روش درد ندارد و عوارض بسیار کمی خواهد داشت. در این روش چین و چروک های موجود در لب ها نیز از بین می روند و لب های بالا و پایین متقارن می شوند. با گذشت زمان لب ها افتاده و شل می شوند، افرادی که دارای این لب ها هستند نیز می توانند از این روش برای زیبایی خود بهره بگیرند.

تزریق فیلر لب روسی در اندیشه

امروزه افراد دوست دارند لب های خود را به شکل لب های مردم کشورهای دیگر دربیاورند. تزریق فیلر لب روسی یکی از این مدل ها است. در این روش لب ها برجسته می گردند تا حدی که حدود لب به خوبی در صورت نمایان شوند. در این روش فیلر به قسمت میانی لب ها تزریق می شود و قسمت های کناری لب ها در حالت عادی خود قرار می گیرند. افراد باید برای استفاده از این روش به پزشکان متبحر مراجعه کنند. چون با بروز کمترین خطا در تزریق فیلر ممکن است لب ها اردکی شوند.

تزریق فیلر لب در بارداری

تزریق فیلر لب عوارض کمی دارد. اما کلاژن موجود در فیلر اسید هیالورونیک ممکن است آلرژی زا باشد. اصولا بدن بعد از گذشت چندین ماه از تزریق فیلر به کلاژن آن واکنش نشان می دهد. به همین دلیل در دوران بارداری که سطح ترشح هورمون های بدن زنان تغییر می کند، ممکن است این حساسیت ها بیشتر نمایان شود. در دوران بارداری لب ها و دیگر اعضای بدن حجیم و برجسته می شوند و با تزریق فیلر شکل لب ها به هم می ریزد. به همین دلیل بهتر است خانم ها استفاده از این روش را به بعد از این دوران موکول کنند. همچنین پزشکان معتقد هستند که این فیلر ها و حساسیت های حاصل از آنها ممکن است روی جنین تاثیر منفی بگذارد.

افزایش ارتفاع لب ها

تزریق فیلر لب در شیردهی

درست است که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر خطرناک بودن مواد فیلر لب برای شیر مادر وجود ندارد اما عقل سلیم افراد را از تزریق فیلر لب منع می کند. در دوران شیردهی نوزاد از مواد غذایی موجود در بدن مادر تغذیه می نماید. با تزریق فیلر موادی وارد بدن مادر می شود که نوزاد نیز از آنها تغذیه می کند. به همین دلیل پزشکان معتقد هستند که خانم ها بهتر است بعد از اتمام دوران بارداری و شیردهی به تزریق فیلر بپردازند. برخی از پزشکان معتقد هستند که باید تا یک سالگی نوزاد از تزریق فیلر خودداری شود زیرا بعد از گذشت این زمان نوزاد می تواند مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذاهای کمکی تامین کند. همچنین خانم ها در این دوران می توانند از روش های جایگزین دیگری برای حجیم کردن لب های خود استفاده کنند.

تزریق فیلر لب در پریودی

تزریق فیلر در زمان قاعدگی هیچ مشکلی ندارد و بیشتر افراد هیچگونه عارضه جانبی احساس نمی کنند. افراد با تزریق در این زمان نیز می توانند به نتیجه دلخواه برسند و لب های خود را خوش فرم کنند. البته برخی از افراد نیز به دلیل شرایط خاص خود و تغییر میزان ترشح هورمون هایشان ممکن است درد بیشتری احساس نمایند. گاهی اوقات نیز مدت زمان کبودی و قرمزی لب ها که از عوارض تزریق فیلر است، در این افراد بیشتر طول بکشد. اما به طور کلی هیچ دلیلی برای ممانعت از تزریق فیلر در این دوره از زندگی زنان وجود ندارد.

تزریق فیلر لب عروسکی در اندیشه

در روش تزریق فیلر لب عروسکی افراد سعی می کنند لب های خود را به شکل لب های شخصیت های عروسکی موجود در انیمیشن ها دربیاورند. در این روش لب ها شکل قلب مانندی به خود می گیرند و بیشتر از افزایش حجم به افزایش ارتفاع لب ها اهمیت داده می شود. این روش برای کسانی که قصد دارند لب های خود را بدون برجسته شدن، کمی بزرگ تر کنند بسیار مناسب می باشد. بیشتر افرادی که لب بالایی آنها کوچک است، نیز از این روش بهره می گیرند. گفتنی است برخی افراد به دفعات زیادی از این روش استفاده می کنند که بعد از مدتی ممکن است لب هایشان حالت طبیعی و زیبای خود را از دست بدهد.

نمونه کارهای کلینیک ویکتوریا

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق فیلر لب در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

مقایسه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت: کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

مقایسه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت: کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟ ،حذف موهای زائد یکی…

لیزر بهتر است یا اپیلاسیون؟ مقایسه‌ای جامع برای انتخاب بهتر

لیزر بهتر است یا اپیلاسیون؟ مقایسه‌ای جامع برای انتخاب بهتر؟ امروزه حذف موهای زائد یکی…

بررسی این موضوع که کدام دستگاه هایفوتراپی بهتر است

اگر شما به دنبال انجام هایفوتراپی صورت هستید باید قبل از انجام این کار تحقیقات…