تخلیه غبغب در اندیشه

معرفی بهترین مرکز تخلیه غبغب در اندیشه

تقریبا از زمان پس از قاجار غبغب به یکی از منفور ترین بخش های سر و صورت افراد تبدیل شده است. غبغب همان بخش اضافی زیر گلو است که صورت را تپل تر و کشیده می کند. این بخش همچنین باعث می شود که زاویه فک و چانه افراد دیده نشوند. غبغب یکی از بخش هایی است که به علت های گوناگون به وجود می آید اما از بین بردن آن کار آسانی نیست. این بخش با ورزش و رژیم های غذایی معمولا از بین نمی رود. از همه بدتر اینکه غبغب حتی در افرادی که چاق نیستند نیز گاهی وجود دارد و با افزایش سن این بخش ظاهر زشتی به گردن افراد می بخشد.

اما راه خلاص شدن از این کابوس بی پایان و آزار دهنده چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا راه های از بین رفتن غبغب را باهم بررسی کنیم. همچنین در ارتباط با عوارض ساکشن غبغب، نحوه خوابیدن بعد از ساکشن غبغب و کلی مطالب دیگر در ارتباط با از بین بردن غبغب را بررسی کنیم. اگر در ارتباط با این مسائل کنجکاو هستید و میخواهید بدانید که بهترین مرکز برای تخلیه غبغب در اندیشه کجاست تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تخلیه غبغب چیست؟

در همین ابتدای کار می خواهیم به اصلی ترین سوال این مقاله یعنی تخلیه غبغب چیست پاسخ دهیم. همانطور که میدانید غبغب از تجمع چربی ها زیر پوست چانه و گردن ایجاد می گردد. پس در پاسخ به سوال تخلیه غبغب چیست باید بگوییم تخلیه غبغب عمل و فرآیندی است که در طی آن چربی های زیر پوست گردن را تخلیه می کنند. در نتیجه دیگر خبری از چربی های اضافی زیر گردن که به آنها غبغب می گویند نخواهد بود.

تخلیه غبغب بدون جراحی

جراحی هر ناحیه ای از بدن دردسر های خاص خود را دارد، تازه اگر از استرسی که فرد برای این عمل تحمل می کند بگذریم. به همین دلیل است که بیشتر افراد تمایل دارند تا به دنبال راه هایی برای تخلیه غبغب بدون جراحی بگردند. روش های گوناگونی برای تخلیه غبغب بدون جراحی وجود دارد که لیپوساکشن یکی از آنها است. لیپوساکشن روشی است که در آن چربی های موجود در ناحیه زیر گردن توسط مکش دستگاه از بدن خارج می گردند. اینکار تنها با بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیازی به بیهوشی ندارد.

در روش تخلیه غبغب با کانولا چربی خارج شده از ناحیه گردن قابل تزریق به دیگر بخش های بدن نیز می باشد. اگر تخلیه غبغب با کانولا انجام گیرد میزان خونریزی و ناحیه ای که زخم می شود به حداقل ممکن می رسد. پس شما دیگر متحمل درد و خونریزی شدیدی نخواهید شد. یکی از مراکز تخلیه غبغب در اندیشه که این عمل را با ظرافت هرچه تمام تر و با استفاده از کانولا انجام می دهد کلینیک‌ زیبایی ویکتوریا می باشد. در این کلینیک با استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات و وسایل، در مکانی کاملا استریل و توسط پزشکان مجرب عمل تخلیه غبغب انجام می پذیرد. اما پس از انجام تخلیه غبغب با کانولا باید نکاتی را رعایت کنید. در بخش بعد به بررسی مراقبت های بعد از عمل ساکشن می پردازیم.

اهمیت مراقبت پس از انجام ساکشن غبغب

طبیعتا پس از انجام هر عملی بر روی بدن برای جلوگیری از عفونت، التهاب، خون ریزی یا هر اتفاقی دیگر باید مراقبت هایی صورت گیرد. در این بخش ما می خواهیم تا تمام نکات پیرامون مراقبت های بعد از عمل ساکشن را با شما در میان بگذاریم. به این امید که شما پس از انجام این عمل به صورت موفقیت آمیز و رعایت این دستورالعمل ها رضایت کافی را داشته باشید.

هزینه ساکشن غبغب چقدره
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تخلیه غبغب در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

مراقبت های بعد از عمل ساکشن چه هستند و چگونه باید انجام گیرند؟

  • بعد از انجام لیپوساکشن مقداری درد در ناحیه مورد نظر احساس خواهید کرد. این درد معمولا در چند روز اول پس از عمل رخ می دهد. پزشک مربوط به شما حتما مقداری مسکن برای شما تجویز خواهد کرد. سعی کنید آنها را منظم و در زمان تعیین شده مصرف کنید.
  • نکته بعدی تعویض بانداژ و مصرف آنتی بیوتیک در زمان مشخص است. انجام درست و به موقع این کار ها از عفونت جلوگیری می کند.
  • تورم و التهاب پس از انجام این عمل طبیعی است پس اصلا نگران آن نباشید. یکی از راه های کاهش تورم و کبودی استفاده از کمپرس آب یخ می باشد.
  • تا یک هفته اول از انجام کار های سنگین باید پرهیز کنید. اگر امکانش را دارید برای انجام کارهای خانه و یا نگهداری از فرزندتان از کسی کمک بگیرید. اما معمولا پس از یک هفته می توانید به زندگی عادی خود باز گردید.
  • نکته مهمی که باید به آن توجه کنید بالا نگه داشتن سر است. شما پس از انجام تخلیه غبغب در اندیشه باید حتی در زمان استراحت و خواب نیز سر خود را بالا نگه دارید. پس نحوه خوابیدن بعد از ساکشن غبغب به صورتی است که در آن سر شما به سمت بالا قرار گیرد.
  • مصرف نمک و دخانیات تا ۴ هفته پس از انجام عمل ممنوع است. نمک باعث افزایش تورم در ناحیه مورد نظر می گردد.
  • سه روز پس از انجام این عمل شما می توانید دوش بگیرید.
عوارض ساکشن غبغب

نکاتی در ارتباط با عوارض و هزینه های انجام ساکشن غبغب

در این بخش می خواهیم به هزینه های مالی و جسمانی که این عمل برای شما به همراه دارد صحبت کنیم. بسیاری از عوارض ساکشن غبغب با انجام مراقبت های لازم قابل پیشگیری هستند. از جمله این عوارض می توان به ورم، درد، خونریزی، کاهش حساسیت پوست در نواحی مورد نظر، عفونت و جای زخم اشاره کرد.  اما در ارتباط با این مسئله که هزینه عمل غبغب چقدره باید بیان کنیم که عوامل گوناگونی بر این مسئله تاثیر می گذارند. شما به هر کلینیکی که مراجعه کنید در پاسخ به سوال هزینه عمل غبغب چقدره ابتدا به اندازه غبغب شما توجه می کنند. زیرا میزان گستردگی غبغب، تبحر پزشک، محل و شهر کلینیک، روش تخلیه غبغب و هزار و یک مسئله جزیی دیگر در هزینه عمل غبغب تاثیر گذار هستند. شما می توانید برای تخلیه غبغب در اندیشه به کلینیک زیبایی ویکتوریا مراجعه کنید و در آنجا اطلاعات لازم و کافی را برای انجام این عمل کسب کنید.

نمونه کارهای کلینیک ویکتوریا

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

بلفاروپلاستی در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

برای مشاهده همه نمونه کارهای بلفاروپلاستی در اندیشه صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی ویکتویا رو دنبال کنید

روش های درمان زیگیل تناسل در کلینیک زیبایی

بیماری زگیل تناسلی چیست؟ بسیاری از شما با روش های درمان زیگیل تناسل آشنا هستید.…

تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد

آنزیم کوچک کننده بینی چیست؟ آیا تا به حال چیزی درباره آنزیم بینی شنیده‎اید؟ آیا…

هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن

آیا هایفوتراپی می تواند به کاهش اندازه شکم کمک کند؟ تاکنون چقدر برای کاهش وزن…