تزریق ژل چانه در اندیشه

همه چیز درباره تزریق ژل چانه در اندیشه

خیلی از افراد برای بهبود شکل و شمایل چهره خود هزینه های گزاف می پردازند اما یکی از ساده ترین روش ها برای زیبایی صورت تزریق ژل چانه می باشد.

تزریق ژل چانه در اندیشه یک روش غیر جراحی، ایمن و کم تهاجمی می باشد. خیلی از افراد با عمل های جراحی قصد تغییر شکل چانه و در نتیجه صورت خود را دارند. اما این روش هم خطر کمی دارد و هم نیازی به بیهوشی ندارد.

در این روش می توان با تغییر شکل چانه به زاویه سازی صورت پرداخت تا صورت از سمت نیمرخ و تمام رخ زیبا و موزون باشد. شکل چانه می تواند فرم لب و دهان را نیز تغییر دهد. ژلی که به چانه تزریق می شود می تواند مصنوعی و یا نوعی فیلر از اسید هیالورونیک باشد.

این فیلر سایز و مدل چانه را تغییر می دهد. چانه بسیاری از افراد ممکن است شامل عقب رفتگی، گودی و افتادگی باشد که با تزریق ژل می توان این مشکلات را برطرف کرد.

برخی از چانه ها نیز دارای خط فک نیستند و می توان با تزریق ژل این خط فک را ایجاد کرد تا چهره از جهت نیمرخ زیباتر به نظر برسد.

به طور کلی پزشکان با توجه به نوع مشکل چانه فیلر را در چند جلسه و با مقدار مشخص تزریق می کنند تا نتیجه بهتری گرفته شود. مقدار ژل تزریقی به عرض، طول، ارتفاع، گودی چانه و جنسیت افراد بستگی دارد.

بسیاری از افراد از این ژل برای رفع چین و چروک های سطحی فک نیز استفاده می کنند. قابل ذکر است که این روش هیچگونه دردی ندارد چون قبل از تزریق ژل از کرم های بی حسی استفاده می شود. به طور کلی میزان ماندگاری ژل تزریقی مصنوعی بین یک تا دو سال ولی فیلر اسید هیالورونیک تا 12 ماه است.

زیرا این اسید طبیعی است و به مرور زمان جذب بدن می گردد.

گفتنی است کلینیک زیبایی ویکتوریا با سال ها تجربه عملکرد موفقی در تزریق ژل چانه در اندیشه و فرم دادن به صورت و اندام آن داشته است.

تزریق ژل چانه در اندیشه
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق ژل چانه در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

تزریق ژل چانه برای صورت گرد

به طور کلی صورت های گرد دارای چانه های کوچکی هستند. صورت های گرد حجیم می باشند و دارای طول و عرض یکسانی هستند. در گذشته این صورت ها جذابیت بیشتری داشتند.

اما امروزه اینگونه نیست. به همین دلیل افراد با تزریق ژل چانه سعی می کنند کمی چانه خود را نوک تیز و کشیده تر کنند. چانه افراد با صورت های گرد کمی عقب رفتگی دارد که با تزریق ژل می توان این عقب رفتگی را برطرف و یک خط فک مناسب ایجاد کرد.

وقتی چانه کشیده تر شود فرم صورت باریک تر، لاغرتر و زیباتر می گردد. با تزریق ژل در چانه این افراد و کشیده کردن آن می توان سبب نمایان شدن خط گونه نیز شد. وقتی که چانه این افراد کشیده می شود جوانتر نیز به نظر می رسند.

به همین دلیل تزریق ژل چانه در افرادی که صورت های گرد و تپل دارند بسیار پرطرفدار می باشد.

عوارض تزریق ژل چانه

اصولا روش تزریق ژل دارای عوارض کمی است. اما اگر افراد دچار بیماری خاصی هستند و از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند حتما باید به پزشک اطلاع دهند.

زیرا این داروها سبب خونریزی بیشتر در این ناحیه می شوند.

بعد از تزریق ژل احتمال ایجاد تورم و کبودی در محل تزریق، خونریزی و قرمز شدن چانه وجود دارد که همگی این مشکلات طبیعی است و طی مدت ده روز از بین می رود. برخی از افراد نیز در ناحیه چانه خود احساس درد و سنگینی می کنند.

البته برای کاهش این دردها می توان از کیسه آب یخ استفاده کرد. چانه ای که ژل در آن تزریق شده است بر فشار حساس است به همین دلیل نباید به آن فشار آورد.

البته افراد باید بدانند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید تزریق ژل را به افراد کاردان بسپارند تا چانه فرم خوبی بگیرد.

عوارض تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه برای صورت کشیده

چانه V شکل بهترین فرم چانه برای انواع صورت ها می باشد. این نوع چانه به خوبی می تواند به صورت زاویه بدهد. برخی افراد دارای صورت های کشیده و چانه های مرتفعی هستند.

صورت های کشیده دارای گوشت کمتری می باشند و چین و چروک های پوستی زودتر در آنها نمایان می شود. چانه این افراد اصولا دارای افتادگی و برآمدگی می باشد.

استخوان چانه این افراد به وضوح بیرون زده است. به همین دلیل افراد با تزریق ژل قصد حجیم کردن آن را دارند. این افراد با تزریق ژل در چانه می توانند کمی چانه خود را مربع شکل کنند.

و طول و عرض آن را بهبود ببخشند. با تزریق ژل چانه می توان برآمدگی آن را رفع و خط فک را نمایان کرد. افراد با تزریق ژل در چانه می توانند کمی در اجزای صورت خود تعادل ایجاد کنند و چاق تر به نظر برسند.

در صورت تزریق ژل در چانه افرادی با صورت های کشیده و نحیف، حجم فک آنها افزایش می یابد.

مراقبت بعد از تزریق ژل چانه

با تزریق ژل، چانه حساس و آسیب دیده می شود، به همین دلیل باید به خوبی از آن مراقبت کرد. افراد بعد از تزریق ژل باید تا چند روز به خوبی از چانه خود محافظت کنند تا چانه شکل طبیعی خود را به دست بیاورد.

ابتدا اینکه چانه نباید در معرض حرارت مانند نور آفتاب قرار بگیرد زیرا فیلر تزریق شده در آن نمی تواند فرم درستی بگیرد. افراد باید تا 48 ساعت از رفتن به حمام آب گرم و سونا پرهیز کنند.

افراد بعد از تزریق ژل چانه تا سه روز باید از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایند.

لوازم آرایشی موجب تخریب بافت چانه ای که در آن ژل تزریق شده است، می شوند.

به همین دلیل تا سه روز نباید از این لوازم استفاده کرد تا ژل کمی در چانه فرم بگیرد. افراد باید برای مدتی از مصرف دخانیات پرهیز کنند. جویدن غذاهای سفت نیز ممکن است به بافت چانه آسیب بزند. باید برای دو تا سه روز از مصرف غذاهای تند و پر از سدیم و همچنین الکل خودداری کرد.

قابل ذکر است که ماساژ چانه ممکن است برای مدتی کوتاه درد این ناحیه از صورت را کاهش دهد. اما بافت چانه که به تازگی به داخل آن ژل تزریق شده است را دچار مشکل می کند.

مراقبت بعد از تزریق ژل چانه

نمونه کارهای کلینیک ویکتوریا

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق ژل چانه در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

روش های درمان زیگیل تناسل در کلینیک زیبایی

بیماری زگیل تناسلی چیست؟ بسیاری از شما با روش های درمان زیگیل تناسل آشنا هستید.…

تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد

آنزیم کوچک کننده بینی چیست؟ آیا تا به حال چیزی درباره آنزیم بینی شنیده‎اید؟ آیا…

هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن

آیا هایفوتراپی می تواند به کاهش اندازه شکم کمک کند؟ تاکنون چقدر برای کاهش وزن…