تزریق فیلر زیر چشم در اندیشه

همه چیز درباره تزریق فیلر زیر چشم در اندیشه

با بالا رفتن سن آثار پیری در پوست زیر چشم ها مشاهده می شود اما با تزریق فیلر زیر چشم می توان این آثار را کاهش داد.

افراد با استفاده از روش تزریق فیلر زیر چشم به خوبی می توانند چین و چروک، فرورفتگی، پف و سیاهی های حلقه زیر چشم را از بین ببرند. با بالا رفتن سن پوست زیر چشم شل می شود و یا اینکه رژیم غذایی نادرست و قرار گرفتن در معرض آفتاب این مشکل را ایجاد می نماید. فیلر با نظر پزشک و با استفاده از سوزن های ریز و یا کانولا به درون لایه میانی پوست زیر چشم نفوذ می کند و سبب تحریک کلاژن ها به تولید کلاژن بیشتر می شود. پوست زیر چشم نازک و حساس است به همین دلیل برای رفع مشکلات آن بهتر است به متخصصان کاربلد مراجعه کرد. کلینیک زیبایی ویکتوریا یکی از مراکز زیبایی تزریق فیلر در اندیشه می باشد. این مرکز با تزریق فیلر علاوه بر رفع مشکلات زیر چشم به رفع مشکلات چانه و بینی هم کمک می کند. این مرکز با استفاده از بهترین مواد تزریقی، مدت زمان ماندگاری فیلر در پوست را نیز افزایش می دهد.

تزریق فیلر زیر چشم در اندیشه
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق فیلر زیر چشم در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

تزریق فیلر زیر چشم قبل از عمل بینی در اندیشه

تزریق فیلر زیر چشم را می توان قبل و بعد از عمل بینی انجام داد. در صورتی که تزریق فیلر را قبل از عمل بینی انجام دادیم، نباید برای عمل بینی عجله کنیم. زیرا فیلر تزریق شده نیاز به دو تا سه هفته زمان برای تاثیرگذاری دارد. به همین دلیل افراد باید اجازه دهند که فیلر زیر چشم به خوبی در زیر چشم شکل بگیرد و سپس به عمل بینی بپردازند. زیرا بینی عضو مرکزی صورت است و با عمل جراحی روی آن تمامی نقاط صورت به خصوص اطراف چشم ها دچار تورم و کبودی می شوند. اگر انجام تزریق را به بعد از عمل بینی موکول کنیم نیز باید کمی صبر داشته باشیم تا تورم های حاصل از عمل بینی از بین بروند.

تزریق فیلر زیر چشم قبل و بعد

افراد برای نتیجه گیری بهتر از تزریق فیلر زیر چشم باید دو تا سه روز قبل و بعد از تزریق مصرف قرص آسپرین و دیگر قرص های رقیق کننده خون را تعطیل کنند. افراد باید در این دوره زمانی از مصرف مواد الکلی و استعمال دخانیات خودداری نمایند. بعد از تزریق برای کاهش درد و کبودی های حاصل از تزریق می توان از کمپرس آب سرد استفاده کرد. بیماران باید بعد از تزریق تا چند روز از لمس و خارش دور چشم خود خودداری نمایند و باید برای شستن این قسمت ها از مواد شوینده لطیف استفاده کنند. در صورت انجام مراقبت های قبل و بعد از تزریق، با مشاهده عکس های زیر چشم می توان متوجه تغییر پوست این نواحی شد. بعد از تزریق پوست شفاف و گودی و سیاهی اطراف چشم از بین می رود.

تزریق فیلر زیر چشم با کانولا

استفاده از کانولا یک روش جدید برای تزریق فیلر زیر چشم می باشد. کانولا نیز شبیه سوزن است، با این تفاوت که سر آن مانند سوزن تیز نمی باشد و کمی گرد و صاف است. احتمال آسیب رگ های خونی زیر چشم با استفاده از کانولا بسیار کاهش می یابد. تزریق فیلر توسط کانولا سبب می شود که بیمار نیز درد کمتری احساس کند. کانولا بر روند کلاژن سازی نیز تاثیر بهتری دارد و بیشتر سلول ها را تحریک می کند. همچنین مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر توسط کانولا نسبت به سوزن بیشتر می باشد. تعداد نقاط تزریق توسط کانولا کمتر از سوزن است. با این وجود سطح بیشتری از پوست را توسط فیلر پر می کند. زیرا کانولا تا عمق بیشتری در پوست فرو می رود.

رفع پف و گودی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم روشی درمانی به منظور پر کردن گودی، از بین بردن تیرگی ها و سیاهی های زیر چشم می باشد. فیلر تزریق شده پوست زیر چشم را شفاف می کند و پف های آن را نیز از بین می برد. فیلر تزریق شده به پوست زیر چشم اسید هیالورونیک می باشد، این ماده طبیعی است و در بدن نیز ساخته می شود و هیچگونه عوارضی برای انسان در پی ندارد. طبیعی بودن این ماده سبب جذب آن در بدن می شود. به همین دلیل افراد باید هر چند وقت یک بار نسبت به تزریق دوباره فیلر اقدام نمایند تا روند درمان در جهت درستی قرار گیرد. فیلر دارای بافتی نرم می باشد که به خوبی می تواند رگ های اشکی  زیر چشم را درمان کند. جلسات درمانی و مقدار فیلر تزریق شده به نظر پزشک بستگی دارد، مدت زمان هر جلسه تزریق حدود ده تا 20 دقیقه می باشد.

تزریق فیلر زیر چشم در شیردهی

تزریق فیلر نوعی عمل زیبایی محسوب می شود. در نتیجه تزریق فیلر موادی وارد بدن می شود و کم کم توسط بافت های بدن جذب و وارد خون می شود. در دوران شیردهی نیز نوزاد از مواد غذایی موجود در بدن مادر تغذیه می کند و وجود هر ماده زیبایی ممکن است تاثیرات بدی بر او داشته باشد. به همین دلیل خیلی از پزشکان از بیماران می خواهند که بعد از اتمام دوران بارداری و شیردهی نسبت به تزریق فیلر در زیر چشم ها و نواحی دیگر بدن خود اقدام کنند. افرادی که برای استفاده از این روش خیلی عجله دارند نیز باید حداقل تا زمانی که نوزاد بتواند از مکمل های غذایی دیگر استفاده کند، صبر نمایند.

تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

تزریق فیلر زیر چشم یک روش درمانی غیر تهاجمی و ایمن می باشد. درست است که قبل از شروع تزریق پزشک از کرم های بی حسی استفاده می کند. اما وارد شدن یک جسم خارجی به پوست نازک زیر چشم ممکن است با کمی درد همراه باشد. اما مدت زمان احساس درد بسیار کوتاه است. کبودی و التهاب ایجاد شده در زیر پوست چشم کمی بیمار را آزار می دهد که برای رفع آن نیز می تواند از داروهای مسکن استفاده کند. گفتنی است که بیماران برای احساس درد کمتر باید کمی بیشتر صبر کنند و اجازه دهند که کرم بی حسی تاثیر خود را بگذارد. قابل ذکر است که تنفس عمیق نیز می تواند به کاهش درد کمک کند.

تزریق فیلر با سوزن و کانولا

نمونه کارهای تزریق فیلر زیرچشم در اندیشه

برای مشاهده همه نمونه کارهای تزریق فیلر زیرچشم در اندیشه صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی ویکتویا رو دنبال کنید

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

تزریق فیلر زیرچشم در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

روش های درمان زیگیل تناسل در کلینیک زیبایی

بیماری زگیل تناسلی چیست؟ بسیاری از شما با روش های درمان زیگیل تناسل آشنا هستید.…

تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد

آنزیم کوچک کننده بینی چیست؟ آیا تا به حال چیزی درباره آنزیم بینی شنیده‎اید؟ آیا…

هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن

آیا هایفوتراپی می تواند به کاهش اندازه شکم کمک کند؟ تاکنون چقدر برای کاهش وزن…