بوکال فت در اندیشه

بهترین محل و مرکز انجام عمل بوکال فت در اندیشه دقیقا کجاست؟

داشتن صورتی با زاویه های زیبا آرزو هر کسی است. اضافه وزن و یا ژنتیک در بسیاری از افراد باعث چاق شدن بیش از حد صورت می گردد. همین مسئله با از بین بردن حالت های گونه و زاویه فک از زیبایی چهره آنها می کاهد. از طرفی دیگر حضور لپ و یا غبغب بزرگ در مردان از میزان ابهت آنها کم می کند. معمولا مردانی که صورت های کشیده و زاویه دار دارند از چهره کاریزماتیک تری برخوردار هستند. اما آیا در درد خود بسوزیم و با آن بسازیم؟ واقعا با وجود پیشرفت های گوناگون در زمینه پزشکی و زیبایی همچنان راه حلی برای زیباتر کردن و لاغر کردن صورت وجود ندارد؟

بوکال فت پاسخ تمام سوالات و حلال همه مشکلات قرینه نبودن چهره است.

 جواب همه این سوال ها به یک نوع عمل زیبایی ختم می گردد. خوشبختانه در زمان مناسبی متولد شده ایم که در آن پاسخی برای بسیاری از نیاز ها و سوال های ما وجود دارد. پاسخ تمام این سوال ها به انجام عمل بوکال فت در اندیشه باز می گردد. شاید از خود بپرسید اصلا این بوکال فت چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه انجام می گیرد؟ اصلا نگران نباشید و جایی نروید زیرا پاسخ تمام سوال های شما دقیقا همینجا و در ادامه مقاله است. پس اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتر در ارتباط با بوکال فت در مردان و زنان، بوکال فت غبغب و چیستی این عمل زیبایی کسب کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

بوکال فت در اندیشه

کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

بوکال فت چیست؟

پاسخ به سوال بوکال فت چیست در چند جمله ساده و قابل فهم نهفته است. بوکال فت در حقیقت یکی از بافت های چربی صورت است. این بافت وظایف نگهداری و حفاظت از استخوان های صورت مانند استخوان فک، گونه و دندان ها را به عهده دارد.

میزان این لایه چربی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. عوامل گوناگون مانند اضافه وزن و ژنتیک می توانند بر ظاهر بوکال فت در افراد تاثیر بگذارند. برخی از افراد میزان بسیار کمی از این بافت را دارند و به همین دلیل صورت آنها بیش از حد استخوانی می باشد و زیر چشم های آنها گود است.

برخی دیگر صورت های بیش از حد توپر دارند. اگر حجم این چربی ها زیاد باشند باعث می گردند که فرم صورت یکنواخت بنظر برسد. همین مسئله از دیده شدن زوایای گوناگون صورت و گونه ها جلوگیری می کند و از زیبایی های صورت شما می کاهد.

 عمل برداشتن چربی بوکال فت روشی رایج و ایمن است که با استفاده از آن صورت فرمی زیبا به خود می گیرد. اما نکته این است که این عمل باید در مرکزی تخصصی با حضور پزشکانی ماهر صورت گیرد. کلینیک زیبایی ویکتوریا یک کلینیک تخصصی است که به انجام عمل بوکال فت در اندیشه می پردازد.

تاثیر عمل بوکال فت بر صورت افراد

آیا بوکال فت باعث پیری می شود؟

پیری و افتادگی یکی از ترسناک ترین اتفاقاتی است که برای انسان ها رخ می دهد. به همین دلیل است که دانستن پاسخ سوال آیا بوکال فت باعث پیری می شود اهمیت فراوانی دارد. زیرا در سنین بالاتر از حجم بوکال فت صورت کاسته می شود.

پس آیا این کاهش بوکال فت باعث پیری می شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. خود عمل بوکال فت باعث پیری نمی گردد. اما از آنجایی که به مرور زمان پد های بوکال صورت، به صورت خود به خودی دچار کاهش حجم می شوند احتمالا با افزایش سن چهره افراد استخوانی تر شود.

البته این عمل معمولا در افراد با صورت های توپر انجام می گیرد و این افراد به این عارضه دچار نخواهند شد. پس بوکال فت باعث پیری نمی شود اما از روند پیری صورت نیز جلوگیری نمی کند. برای برخی از افراد صورت استخوانی تر در سنین بالاتر ممکن است باعث پیرتر دیده شدن آنها گردد.

بسیاری از بازیگران سرشناس جهان با عمل بوکال فت چهره خود را زیباتر ساخته اند

بوکال فت مردان چگونه انجام می شود؟

شاید بتوان گفت که بوکال فت مردان باعث افزایش پرستیژ در آنها می شود و به آنها چهره ای کاریزماتیک می بخشد. بوکال فت مردان بدین گونه انجام می گیرد که در آن چربی های اضافه بوکال از داخل دهان خارج و به دیگر نقاط صورت تزریق می شوند. بدین صورت است که چهره شما از حالتی توپر به چهره ای زاویه دار تبدیل می گردد. برای رخ دادن این اتفاق تنها کافیست تا برای انجام بوکال فت در اندیشه به کلینیک زیبایی ویکتوریا مراجعه نمایید.

بوکال فت غبغب چگونه انجام می پذیرد؟

بوکال فت غبغب نیز مانند بوکال فت صورت و گونه ها انجام می پذیرد. در این روش چربی های اضافی زیر چانه و ناحیه گردن را خارج می کنند. سپس آنها را به نواحی دیگر صورت مانند گونه ها، پیشانی و یا لب ها برای اصلاح خط لب مورد استفاده قرار می دهند. این چربی ها ممکن است به دلیل افزایش ناگهانی وزن، ژنتیک، پیری و یا بسیاری عوامل دیگر در ناحیه گلو و زیر چانه پدید آمده باشند.

هزینه بوکال فت غبغب و دیگر نواحی صورت تا حد زیادی به میزان چربی، تخصص پزشک، امکانات کلینیک و نواحی اصلاحی مربوط است. البته عوامل گوناگون و جزئی دیگری نیز هستند که بر قیمت عمل بوکال فت تاثیر گذار می باشند. به همین دلیل است که معمولا بجای قیمتی ثابت حدود قیمتی برای این عمل زیبایی مشخص می کنند. شما می توانید برای بوکال فت در اندیشه به کلینیک زیبایی ویکتوریا مراجعه کنید و از خدمات مشاوره ای این کلینیک نهایت استفاده را ببرید.

هزینه بوکال فت غبغب در زنان و مردان حدود چقدر است؟

سخن پایانی

بوکال فت یکی از انواع عمل های زیبایی است که با متناسب کردن بخش های گوناگون صورت با استفاده از چربی های اضافه دیگر نواحی چهره، حالتی زیبا و خاص به شما می بخشد. فراموش نکنید که در تمام انواع عمل های زیبایی یافتن بهترین مکان برای انجام این عمل ها مهم ترین مرحله است. امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشند.

نمونه کارهای کلینیک ویکتوریا

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

بوکال فت در اندیشه

کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا