زاویه سازی صورت در اندیشه

همه چیز درباره زاویه سازی صورت در اندیشه

امروزه خیلی از افراد برای داشتن چهره ای زیباتر به جای استفاده از عمل های جراحی به سراغ روش های مختلف زاویه سازی صورت می روند. 

افراد با استفاده از روش های متفاوت دست به ایجاد تغییراتی در چانه و خط فک صورت خود می زنند تا زاویه چهره خود را از جهات مختلف بهبود ببخشند. برخی از افراد دارای چانه های کوچک هستند. برخی نیز به دلیل افزایش وزن و یا پیری دارای چانه هایی بسیار افتاده هستند که دیگر خط فکی در چانه آنها دیده نمی شود. به همین دلیل به دنبال زاویه سازی صورت خود می روند. برای تصحیح زاویه صورت می توان از روش های جراحی و یا غیر جراحی استفاده کرد.

چانه برخی از صورت ها دارای چربی زیادی است و یا دارای استخوان بندی قوی می باشد. برای ایجاد تغییر در این چانه ها باید از عمل های جراحی استفاده کرد. اما برخی افراد می توانند با صرف هزینه کمتر و با استفاده از تزریق ژل، بوتاکس، چربی و هایفوتراپی به زاویه دار کردن صورت خود کمک کنند. کلینیک زیبایی ویکتوریا یکی از معروف ترین مراکز درمانی برای زاویه سازی صورت در اندیشه می باشد. این کلینیک با تشخیص پزشک از روش های مختلف برای رفع عیوب چانه و خط فک استفاده می کند.

زاویه سازی صورت در اندیشه
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

زاویه سازی صورت در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

زاویه سازی صورت گرد در اندیشه

به طور کلی صورت های گرد دارای چانه های کوچکی هستند. عرض و طول چانه این صورت ها با هم یکسان است و هیچ خط فکی در آنها مشاهده نمی شود. صورت این افراد گوشتی است و می توان با استفاده از روش های مختلف مانند تزریق بوتاکس، فیلر و ژل چانه را بزرگ تر و تیزتر کرد. زاویه سازی در این صورت ها کار آسانی است و بعد از انجام آن چهره افراد به خوبی تغییر می کند.

زاویه سازی صورت کشیده در اندیشه

صورت های کشیده دارای چانه های بلندی هستند. به همین دلیل با استفاده از روش های مختلف زاویه سازی صورت در اندیشه می توان حجم این چانه ها را زیاد و عرض آنها را بیشتر کرد. با افزایش حجم چانه در صورت های کشیده  خط فک نیز به خوبی ظاهر می شود و صورت زاویه بسیار بهتری پیدا می کند. با ایجاد تغییر در چانه این نوع صورت ها می توان فاصله بین بینی و چانه را نیز متعادل کرد و افتادگی پوست را از بین برد.

رفع مشکل چانه

زاویه سازی صورت کشیده و لاغر در اندیشه

برای زاویه سازی صورت های کشیده و لاغر بهتر است از روش تزریق بوتاکس، فیلر و ژل در نواحی مختلف چهره افراد استفاده کرد. بیشتر اوقات برای زاویه دار کردن صورت فقط به تغییر چانه بسنده می شود. اما صورت های لاغر نیاز به تغییرات بیشتری دارند. این صورت ها اصولا استخوانی می باشند و می توان با تزریق مواد مختلف کمی آنها را حجیم و اندام صورت را متقارن سازی کرد. چانه این صورت ها را نیز باید هماهنگ با دیگر اندام صورت حجیم نمود و خط فک و گونه ایجاد کرد.

زاویه سازی صورت با ژل در اندیشه

یکی از بهترین روش های زاویه سازی صورت تزریق ژل است. این ماده غلیظ اسید هیالورونیک می باشد که به صورت طبیعی در بدن موجود است و استفاده از آن عوارضی برای بیمار در پی نخواهد داشت. با تزریق این ماده می توان چانه های کوتاه را بلند کرد و چانه های کشیده و لاغر را حجیم و برجسته نمود. در نتیجه خط فک مناسبی برای این افراد ایجاد می شود و زاویه صورت از جهات مختلف بهبود می یابد. اما افراد باید دقت کنند که برای تزریق ژل بهتر است از متخصصان حرفه ای کمک بگیرند تا آنها بتوانند در دو طرف صورت تقارن لازم را ایجاد نمایند. قابل ذکر است که تزریق مقدار بسیار کمی از این ژل نیز می تواند تاثیر زیادی در زاویه چهره داشته باشد.

زاویه سازی صورت مردان در اندیشه

داشتن چهره ای زیبا و متقارن و برطرف کردن عیوب فک و چانه زن و مرد نمی شناسد. مردان نیز می توانند با استفاده از روش هایی مانند تزریق ژل، پروتز و جراحی به اصلاح زاویه چانه، فک و گونه خود بپردازند. با رفع عیوب این بخش ها، صورت مردان نیز زاویه مناسبی پیدا می کند و جذاب تر می شوند. اندام صورت بسیاری از مردان بر اثر افزایش سن و فعالیت زیاد تحلیل می رود. اندام صورت برخی از مردان نیز بر اثر تصادف به هم می ریزد و نیاز به ترمیم دارند. مردان می توانند با ایجاد تغییرات مناسب در چانه و فک، چهره خود را متقارن و زیباتر نمایند.

زاویه سازی صورت با ورزش

برخی افراد نیز به جای تزریق و جراحی از ورزش برای زاویه سازی صورت استفاده می کنند. فک و گردن نقش بسیار زیادی در بهبود زاویه صورت دارند. افراد باید روزانه با انجام حرکات ورزشی عضلات صورت را وادار به تحرک کنند. افراد می توانند در جای خود بنشینند و برای 15 تا 20 بار فک پایین خود را در جهات مختلف حرکت دهند. افراد می توانند در طول روز برای چندین دقیقه شروع به تلفظ حروف صدا دار مانند  O،  EوA  کنند.

حرکت بعدی به این شکل است که زبان را پشت دندان های فک بالا قرار دهند و به سمت جلو فشار بیاورند. خم کردن سر به سمت عقب و منقبض نمودن عضلات گردن و همچنین ماساژ عضلات گردن و چانه نیز می تواند به زاویه سازی صورت کمک کند. اما حرکت دیگر به این صورت است که فرد دراز بکشد و چانه خود را به سمت گردن متمایل نماید و سر را به اندازه 5 سانتی متر از زمین بلند کند. انجام این حرکت برای 15 تا 20 بار در روز نیز می تواند سبب ایجاد تغییرات خوبی در چهره شود.

زاویه سازی صورت با جراحی

بسیاری از افرادی که چانه های مربعی و استخوانی دارند به سراغ جراحی فک می روند. زیرا متخصص باید اقدام به تراشیدن استخوان چانه کند و آن را به شکل v دربیاورد. با عمل جراحی، چانه حالت دائمی پیدا می کند و خط فک نیز مشاهده می شود. البته فرد متخصص باید کاردان باشد و بتواند دو طرف صورت را متقارن کند و در مقدار تراشیدن استخوان چانه نیز دقت نماید. همچنین افرادی که دارای غبغب زیادی هستند و مشکلشان با هایفوتراپی از بین نرفته است هم باید از جراحی استفاده کنند تا بتوانند به صورت خود زاویه بدهند.

متقارن کردن اندام صورت

نمونه کارهای کلینیک ویکتوریا

لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

زاویه سازی صورت در اندیشه

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

روش های درمان زیگیل تناسل در کلینیک زیبایی

بیماری زگیل تناسلی چیست؟ بسیاری از شما با روش های درمان زیگیل تناسل آشنا هستید.…

تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد

آنزیم کوچک کننده بینی چیست؟ آیا تا به حال چیزی درباره آنزیم بینی شنیده‎اید؟ آیا…

هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن

آیا هایفوتراپی می تواند به کاهش اندازه شکم کمک کند؟ تاکنون چقدر برای کاهش وزن…