آنزیم بینی

تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد

آنزیم کوچک کننده بینی چیست؟

آیا تا به حال چیزی درباره آنزیم بینی شنیده‎اید؟ آیا می دانید این آنزیم چه فرآیندهایی را در بافت داخلی بینی شما انجام می‎دهد؟ آیا شما هم دوست دارید در کلینیک زیبایی ویکتوریا، این آنزیم را تزریق کنید؟ اگر پاسخ شما به یکی از این سوالات بله است، پس توصیه می کنیم مقاله تخصصی ما را مطالعه کنید. در این مقاله صفر تا صد تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی را توضیح داده ایم. همچنین مزایا، معایب و ریسک های این فرآیند زیبایی را بررسی کرده ایم. به طور خلاصه، تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی یک روش درمانی است که با استفاده از آنزیم‌های خاص انجام می شود.

معروف ترین آنزیمی که به بینی تزریق می‎شود، هیدرولاز نام دارد و به منظور کاهش اندازه بینی و بهبود شکل آن استفاده می شود. این آنزیم‌ به بافت‌های چرب موجود در بینی نفوذ کرده و آن‎ها را تخریب می‎کند. این فرآیند منجر به کاهش حجم بینی و ترمیم شکل آن می‌شود. آنزیم‌ هیدرولاز در گروه آنزیم‌های پروتئیناز قرار می گیرد و در واقع، بافتی پروتئینی دارد. این آنزیم همانطور که اشاره کردیم، قادر به تجزیه و هیدرولیز پروتئین‌های موجود در بافت‌های چرب بینی است. تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی، فرآیندی است که باید زیر نظر پزشک انجام شود. بسیاری از کلینیک های زیبایی نیز در چند سال گذشته مجهز به تجهیزات انجام این کار شده اند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هایفو تراپی

با این حال ما توصیه می‎‎کنیم به منظور جلوگیری از بروز آسیب، فرآیند تزریق آنزیم بینی را تنها در مطب پزشک انجام دهید.. تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی معمولا برای افرادی مناسب است که به دنبال تغییرات ظاهری کوچک در بینی خود هستند. همچنین، این روش ممکن است به عنوان جایگزین جراحی‎بینی سنتی برای برخی افراد مناسب باشد، زیرا نیاز به برش و جراحی را کاهش می‌دهد.

تزریق آنزیم به بینی
تزریق آنزیم به بینی

آشنایی با فرآیند تزریق آنزیم بینی

فرآیند تزریق آنزیم به بینی، به صورت یک فرآیند جراحی انجام می شود. در این فرآیند، پزشک یک محلول حاوی آنزیم را در نقاط استراتژیک بینی تزریق می‌کند. این نقاط معمولا در ناحیه‎ای از بینی قرار دارند که دارای بافت چربی هستند. پس از تزریق، آنزیم‌های هیدرولاز طی یک الی ده روز فرم نهایی بینی را به وجود می آورند. با تخلیص بافت‌های چرب، حجم بینی کاهش یافته و شکل آن بهبود می‌یابد. به دلیل حساسیت بینی و وجود مویرگ‎های مختلف در آن، پزشک باید محل دقیق تزریق آنزیم را بداند. همچنین، پس از تزریق، باید به مراقبت‌های پس از عمل دقت شود تا عوارض و مشکلات جانبی کاهش یابند.

برخی از پزشکانی که تزریق آنزیم بینی را انجام می‎دهند، دارای مدارک بین‎المللی هستند. این افراد در دوره‎ها و فستیوال های آموزشی خارج از کشور شرکت کرده اند. کارکنان و تکنسین های کلینیک زیبایی ویکتوریا نیز دارای معتبرترین مدارک و گواهینامه پزشکی هستند. به این منظور بیماران می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی از بروز عوارض ثانویه، به این کلینیک زیبایی مراجعه کنند. به خاطر داشته باشید خدمات زیبایی مجموعه ویکتوریا، به تزریق آنزیم‎بینی محدود نمی شود. در واقع طیف وسیعی از خدمات زیبایی توسط پزشکان و تکنسین های مختلف در این مجموعه، به صورت روزانه انجام می پذیرد. چنانچه مایل به دریافت هرگونه خدمات زیبایی هستید، می توانید به این کلینیک مشهور مراجعه کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  تزریق فیلر لب چیست و چرا به سرعت جذب می‌شود؟
آنزیم هلیکاز
آنزیم هلیکاز

مزایای تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی

برخلاف جراحی بینی سنتی، تزریق آنزیم به بینی روشی مناسب‌تر و کم‌خطرتر برای افرادی است که به‎دنبال تغییرات کوچک در شکل بینی خود هستند. با این حال، همواره توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری درباره این روش، با پزشک متخصص مشورت کرده و جزئیات و عوارض احتمالی را بشناسید. در این قسمت از مقاله، ما قصد داریم مزایای تزریق آنزیم‎بینی را بررسی کنیم.

  1. کاهش حجم بینی: تزریق آنزیم بینی باعث تجزیه بافت چربی و تخلیص سلول های چربی می شود. در نتیجه، حجم بینی کمتر شده و شکل نهایی آن دستخوش تغییراتی باورنکردنی می‎شود. اکثر افراد تزریق آنزیم بینی را به دلیل کاهش حجم بینی و کوچک تر شدن آن انجام می دهند.
  2. جایگزین برای جراحی بینی: تزریق آنزیم کوچک کننده به بینی، گزینه‌ای غیر جراحی برای تغییر شکل بینی است. این روش معمولا کمترین خطر و عوارض جانبی را نسبت به جراحی بینی سنتی دارد. بنابراین افرادی که از عمل های بیهوشی یا بی‎حسی عمومی اجتناب می کنند، این روش غیرتهاجمی بهترین گزینه است!
  3. زمان بهبودی کوتاه: پس از تزریق آنزیم به بینی، زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره نسبتا سریع است. در واقع شما می توانید پس از گذشت یک روز از تزریق آنزیم، فعالیت های گذشته خود را از سر بگیرید. در مقابل، عمل های جراحی بینی نیاز به استراحت یک ماهه داشته و زمان بهبودی طولانی تری را به خود اختصاص می دهند. اگر شاغل هستید یا نمی‎توانید بیش تر از یک روز استراحت کنید، بهتر است تزریق آنزیم را برای کوچک شدن بینی خود انتخاب کنید.
  4. عدم نیاز به بیهوشی عمومی: در تزریق چند مرحله‎ایِ آنزیم بینی، عموما نیاز به بیهوشی عمومی و یا بی‎حسی نخاعی وجود ندارد. این امر به معنای کاهش خطرات، آسیب ها و عوارض مرتبط با بی‎حسی و بیهوشی عمومی است.
پیشنهاد می شود مطالعه کنید  تزریق مزوژل؛ راه حلی برای مبارزه با پیری پوست
کوچک کردن بینی
کوچک کردن بینی

نحوه دریافت نوبت برای تزریق آنزیم به بینی

برای دریافت نوبت تزریق آنزیم بینی در کلینیک پیشرفته ویکتوریا، می توانید روش های مختلفی را انجام دهید. اولین کار این است که به‎صورت حضوری به کلینیک مراجعه کرده و در قسمت پذیرش یا مرکز اطلاعات نوبت‎دهی، درخواست خود را اعلام کنید. پرسنل کلینیک معمولا به شما فرم‌های ثبت نام و تاریخ و زمان مورد نظر برای دریافت نوبت را خواهند داد. برخی از کلینیک ها دارای سامانه‌های آنلاین نوبت دهی دارند. شما نیز می توانید پیش از مراجعه حضوری، به وب سایت کلینیک ویکتوریا مراجعه کنید. در این وب سایت اطلاعات تماس، آدرس کلینیک، روزهای فعال و لیست پزشکان به طور کامل ذکر شده است.

درنهایت لازم است بدانید تزریق آنزیم به بینی در کلینیک ویکتوریا، به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی صورت می‎پذیرد. به این ترتیب شما می توانید این فرآیند زیبایی را به تشخیص پزشک، در چند مرحله انجام دهید. اگر می خواهید از خدمات مشاوره رایگان این کلینیک بهره‎مند شوید، توصیه می کنیم با بخش درخواست نوبت آن ارتباط برقرار کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *