مزوتراپی تیرگی زیر چشم

دانستنی هایی در خصوص مزوتراپی زیر چشم

سیر تا پیاز مزوتراپی تیرگی زیر چشم

بدون شک، علائم پیری در هر فرد، به یک شکل متفاوت بروز پیدا می کند. برای مثال برخی دچار چین و چروک پوستی می شوند و برخی دیگر، علائمی از جمله تیرگی زیر چشم را تجربه می کنند. مزوتراپی زیر چشم، یکی از کارآمدترین روش ها برای جلوگیری از بروز علائم پیری در چهره و کاهش تیرگی های اطراف چشم می باشد. اگر به فکر از بین بردن هرگونه تیرگی در نواحی اطراف چشمان خود هستید، می توانید کلینیک ویکتوریا را به این منظور انتخاب کنید. پزشکان و تکنسین های مجرب این کلینیک با دانش حرفه ای خود، بهترین خدمات تزریق و انجام مزوتراپی تیرگی زیر چشم را ارائه می‎دهند.

البته در برخی موارد، تنها افزایش سن و پیری در بروز تیرگی اطراف چشم نقش آفرینی نمی کند. این مسئله می تواند به عوامل دیگری از جمله وراثت، بی خوابی، مصرف اندک مایعات و … مربوط شود. در هر صورت، امروزه با کمک مزوتراپی می توان با هرگونه تیرگی زیر چشم مقابله کرد و آن را به شکل محسوسی کاهش داد.

روش مزوتراپی چشم
روش مزوتراپی چشم

فواید درمانی مزوتراپی زیر چشم

مسلم است که همه ما با گذر زمان، زیبایی طبیعی خود را به مرور از دست می دهیم. برای همین، لازم است که به منظور حفظ طراوت و شادابی، از روش های زیبایی و درمانی همچون مزوتراپی زیر چشم برای کاهش علائم پیری استفاده کنیم. این روش، فواید درمانی و زیبایی بی شماری را به همراه دارد. برخی از این فواید عبارتند از:

  • روشی کارآمد برای جوان‌سازی پوست

سالانه چقدر به جوان سازی پوست خود اهمیت می دهید و تا چه میزان برای آن هزینه پرداخت می کنید؟ آیا فکر می کنید راهکارهایی که امروزه برای جوان سازی استفاده می شوند، تاثیری بر پوست صورت دارند؟ مسلم است که روش های گوناگون بسته به شدت و میزان خود، دارای اثرات متفاوتی هستند. بنابراین نمی توان تاثیر همه آن ها را یکسان دانست. در این میان، مزوتراپی چشم، راه حلی ایده آل برای جوان سازی پوست ناحیه اطراف چشم به حساب می آید. به کمک این روش می‎توانید چین و چروک‎های اضافی اطراف چشمان خود را از بین ببرید.

  • راهکاری جدید برای کاهش تیرگی زیر چشم

افزایش گودی زیر چشم به مرور زمان، باعث بروز اتفاقات بدتری از جمله تیرگی زیر چشم و تغییر رنگ این ناحیه می شود. حال فکر می کنید راه حل موثر درمان این مشکل چیست؟ مطمئنا نام مزوتراپی زیر چشم تاکنون به گوش شما نیز رسیده است. این راهکار درمانی، امروزه به منظور از بین بردن تیرگی های ناحیه چشم انجام می شود و تاثیرات بی نظیری دارد.

  • درمانی امن و غیر تهاجمی برای بهبود وضعیت پوست

حتما شما نیز بارها و بارها شنیده اید که روش های درمانی تهاجمی و جراحی های بیهوشی، با عوارض عدیده ای روبرو هستند. این در حالی است که انجام مزوتراپی تیرگی چشم، هیچ گونه عوارضی را برای وضعیت پوستی شما به همراه نمی آورد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  تزریق ژل خط خنده چیست و چه مزایایی دارد؟
مزوتراپی زیر چشم
مزوتراپی زیر چشم

نکات مهم در مورد مراقبت های پس از انجام مزوتراپی

اگرچه مزوتراپی تیرگی چشم یک روش درمانی تهاجمی به شمار نمی رود و نیاز به جراحی ندارد، با این حال پس از انجام آن باید مراقبت های خاصی را به عمل بیاورید. طی این روش، مواد گوناگونی به لایه های پوستی شما تزریق می شود. برای همین مراقبت های پس از انجام مزوتراپی، حساسیت های خاص خود را دارد. با ما همراه باشید تا نکات مهم پس از انجام مزوتراپی را مو به مو بررسی کنیم.

مسلم است که پس از انجام مزوتراپی زیر چشم، پوست شما حساس تر خواهد بود. بنابراین استفاده از محصولات خنک کننده و مرطوب کننده برای پاکسازی پوست به شدت توصیه می‌شود. به غیر از این، پس از مزوتراپی حتما از مصرف صابون‌های خیلی قوی و غلیظ خودداری کنید و صورت خود را تا مدت ها با آب ولرم شستشو دهید.

بدون شک، زمانی که مزوتراپی تیرگی چشم را انجام می دهید، پوست صورت شما بسیار حساس تر و آسیب پذیر تر از قبل می‎شود. برای همین است که متخصصان پوست توصیه می کنند پس از مزوتراپی، استفاده از لوسیون های ضد التهاب و کرم های محافظت کننده ای که SPF مناسب دارند، را فراموش نکنید. البته پس از مزوتراپی، حدودا 1 هفته الی 10 روز باید از مصرف هرگونه کرم ضد آفتاب در ناحیه زیر چشم خودداری نمایید.

مصرف هرگونه لوازم آرایشی در روزهای اول پس از مزوتراپی زیر چشم، می تواند عوارض ناگواری را برای شما پدید بیاورد. بنابراین اگر به فکر سلامتی پوستی خود هستید، بهتر است که تا مدت زمان کوتاهی از مصرف لوازم آرایشی اجتناب کنید. همچنین توصیه می شود فعالیت‌های فیزیکی شدید و ورزش‌های سنگین را به تعویق بیندازید تا پوست شما به طور کامل بهبود یابد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  همه چیز درباره هایفوتراپی غبغب + قیمت 1403
مزوتراپی تیرگی چشم
مزوتراپی تیرگی چشم

سوالات متداول در مورد مزوتراپی زیر چشم

  • مزوتراپی چشم چیست؟

به طور کلی، مزوتراپی تیرگی چشم روشی است که بدون نیاز به جراحی و تنها در عرض چند دقیقه، تیرگی های زیر چشم شما را کاهش می دهد. به وسیله این روش، مواد مغذی به لایه پوست زیر چشم تزریق می شوند و باعث بهبود رنگ پوست می گردند.

  • آیا مزوتراپی روش موثری برای کاهش تیرگی است؟

از آن جایی که مزوتراپی زیر چشم به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای کاهش تیرگی شناخته می شود، بسیار در تغییر رنگ پوست زیر چشم موثر است. از این رو بسیاری از مراکز درمانی، امروزه برای مراجعان خود، از این روش استفاده می کنند.

  • آیا مزوتراپی به همراه بروز درد است؟

حین تزریق مواد مغذی و پروتئینی به لایه پوستی زیر چشم، ممکن است که درد و سوزش اندکی را در این ناحیه احساس کنید. با این حال درد ناشی از این روش درمانی و زیبایی، بسیار کمتر از روش های جراحی تهاجمی است. همچنین درد حاصل از مزوتراپی، به طور عمومی بعد از چند ساعت بهبود می‌یابد.

  • کدام کلینیک را برای انجام مزوتراپی انتخاب می کنید؟

امروزه مراکز زیبایی بی شماری در زمینه تزریق و مزوتراپی زیر چشم فعالیت می کنند. این شما هستید که باید با تحقیق اصولی و درست، بهترین و معتبرترین مرکز را برای انجام این فرایند زیبایی انتخاب کنید. کلینیک زیبایی ویکتوریا، سال های زیادی است که در حوزه تزریق، بوتاکس، مزوتراپی و سایر روش های درمانی و زیبایی فعالیت می کند. با مراجعه به این کلینیک، می توانید خود را از خدمات بی بدیلی که در حوزه رفع تیرگی چشم و انجام مزوتراپی ارائه می دهند، بهره مند کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  لیزر جای جوش صورت؛ راه حلی هوشمند برای رفع مشکلات پوستی

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *