فرایند مزوژل

تزریق مزوژل؛ راه حلی برای مبارزه با پیری پوست

ژل هیالورونیک اسید و نحوه تزریق آن

به طور میانگین، چند درصد از مردم جهان به علت پیری زودرس و افزایش چین و چروک در نواحی مختلف صورت، از افسردگی رنج می برند؟ آیا می دانید پیری صورت چه تاثیری بر کاهش اعتماد به نفس دارد؟ مزوژل روشی است که کمک می کند افراد با هرگونه پیری زودرس چهره، ایجاد چین و چروک و افتادگی صورت مقابله کنند. این فرایند از این جهت مورد توجه قرار گرفته است که به هیچ عنوان تهاجمی نیست و نیاز به بیهوشی ندارد. در کلینیک ویکتوریا می توانید فرایند تزریق را به صورت کاملا اصولی انجام دهید و نتایج فوق العاده معجزه آسای آن را در بازه زمانی کوتاهی مشاهده نمایید.

تزریق اصولی مزوژل کمک می کند تا پوستی شفاف، شاداب و لطیف داشته باشید. با این حال انجام این فرایند در گرو رعایت سلسله مراتبی می باشد. شما باید مراقبت های پیش از انجام، حین انجام و پس از انجام این روش درمانی را رعایت کنید. در صورتی که تمامی این نکات مراقبتی را رعایت نمایید، شاهد تاثیر چشمگیر و بی نظیر چنین روشی خواهید بود.

همان طور که گفتیم، نحوه تزریق مزوژل بسیار آسان است زیرا این روش نیاز به بیهوشی یا بی حسی موضعی ندارد. بنابر صلاحدید پزشک خود، در بازه های زمانی 2 الی 4 هفته ای اقدام به تزریق هیالورونیک اسید کنید. در صورتی که پس از تزریق این ماده با عوارض گوناگونی روبرو شدید، سریعا به پزشک متخصص خود اطلاع دهید تا روش درمانی مناسبی را برای شما اتخاذ کند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن
مزوژل درمانی
مزوژل درمانی

تزریق مزوژل؛ روشی موثر برای جوانسازی پوست

اگر از پزشکانی که در حوزه طب سنتی فعالیت دارند، سوال کنید که راز جوانسازی پوست در چیست، حتما به شما رعایت رژیم غذایی را مثال می زنند. این در حالی است که امروزه اغلب متخصصان زیبایی، مزوژل را برای جوانسازی صورت مناسب می دانند. در واقع تحقیقات پزشکی نشان می دهد داشتن رژیم غذایی سالم و استاندارد اگرچه می تواند در جوانسازی پوست تاثیر بگذارد، با این حال تزریق هیالورونیک اسید، این فرایند را تسریع می بخشد.

تزریق مزوژل یک روش جدید و موثر در جوانسازی پوست شناخته می شود که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را کسب نموده است. طی این روش با استفاده از تزریق یک محلول غنی از مواد مغذی به لایه‌های عمیق پوست، جوانسازی پوست را برای افراد به ارمغان می آورند. مواد موجود در این محلول، به طور مستقیم زیر پوست تزریق می شوند و با نفوذ به لایه های عمیق پوستی، فرایند کلاژن سازی را افزایش می دهند. برای همین این فرایند درمانی، باعث بهبود ساختار پوست، کاهش چین و چروک‌ها، افزایش رطوبت و لطافت پوست و همچنین جوانسازی آن می‌شود.

علاوه بر این، تزریق مزوژل قابل انطباق با نیازهای هر فرد است و می‌تواند در مناطق مختلف صورت و بدن به کار گرفته شود. با این حال، قبل از تصمیم‌گیری برای تزریق این ماده، بهتر است با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید. او می‌تواند شما را درباره مناسب بودن این روش، خطرات و مزایا، نحوه اجرای آن و نتایج قابل انتظار راهنمایی کند.

تزریق مزوژل
تزریق مزوژل

مزوژل در کدام نواحی بدن تزریق می شود؟

شاید در گذشته ای نه چندان دور، رویای جوان شدن تنها یک رویای دست نیافتنی بود. این در حالی است که امروزه اکسیر جوانی در بسیاری از کلینیک های زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. مزوژل روش درمانی فوق العاده ای است که به منظور جوان سازی صورت و سایر نواحی بدن استفاده می شود. این روش درمانی، اگرچه در سال های نخست کمی ناشناخته بود اما اکنون اغلب افرادی که در سراسر دنیا زندگی می کنند، از این شیوه برای جوانسازی استفاده می کنند. حال فکر می کنید این شیوه زیبایی، در کدام نواحی صورت و بدن قابل اجرا می باشد؟ هدف از انجام این فرایند، جوانسازی در قسمت های گوناگون بدن می باشد. نواحی مختلف تزریق این ماده عبارتند از:

  • اجزای مختلف صورت

امروزه تزریق اصولی مزوژل به ناحیه صورت، برای از بین بردن چین و چروک ها و کمرنگ کردن تیرگی های دور چشم انجام می‎شود. علاوه بر این، افرادی که می خواهند پوست شاداب و درخشان‎تری داشته باشند، لازم است که این شیوه را حداقل یکبار بر صورت خود امتحان کنند.

  • بخش های گوناگون بدن

در حالی که برخی فکر می کنند مزوژل تنها برای صورت کاربرد دارد، این فرایند در سایر بخش های بدن نیز قابل اجرا است. در بسیاری از مواقع، به منظور رفع لکه ها و تیرگی در نواحی مختلف بدن، این روش را مورد استفاده قرار می دهند. تزریق هیالورونیک اسید، همچنین برای رفع ترک پوستی و درمان جای جوش نیز کاربرد دارد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هزینه تزریق بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟
تزریق اصولی مزوژل
تزریق اصولی مزوژل

عوارض ناشی از تزریق هیالورونیک اسید

مطمئنا مزوژل نیز مانند سایر روش های درمانی، دارای عوارض مختلفی است. با این حال می توان با اطمینان ادعا کرد که این روش، نسبت به دیگر شیوه های زیبایی، دارای معایب و عوارض کمتری می باشد. متاسفانه در سال های اخیر، بسیاری از افراد سودجو و غیر حرفه ای در حوزه پزشکی فعالیت می کنند. در صورت مراجعه به این افراد، ممکن است شما نیز با عوارض ناشی از تزریق هیالورونیک اسید روبرو شوید.

ایجاد عفونت در لایه های پوستی: یکی از شایع ترین عوارضی که ممکن است پس از انجام مزوژل در مکان های غیر تخصصی بروز پیدا کند، ایجاد عفونت در لایه های پوستی می باشد. از بین بردن و درمان عفونت، معمولا زمان زیادی می برد. از این رو توصیه می شود به هیچ عنوان خود را به دست افراد غیر حرفه ای نسپارید.

به وجود آمدن زخم های عمیق روی سطح پوست: پوست صورت ما لایه ای بسیار نازک و حساس است که در صورت وارد شدن هرگونه آسیب، مستعد بروز زخم های عمیق می شود. اگر فرایند مزوژل به صورت درست و اصولی انجام نشود، می تواند پوست صورت را در معرض پدید آمدن زخم های عمیق قرار دهد.

کلینیک ویکتوریا، به هیچ عنوان افراد بی سابقه و ناشی را به عنوان کادر درمان استخدام نمی کند. در واقع تمامی کارکنان، پزشکان و تکنسین های این کلینیک دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه می باشند. از این رو می توانید با اعتماد و اطمینان کامل، خود را به دست متخصصان مشغول در این کلینیک بسپارید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  تزریق آنزیم بینی؛ روشی کم هزینه و کارآمد
لوگو مشکی کلینیک زیبایی ویکتوریا

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی ویکتوریا

شماره تماس: 65567056 021
شماره واتساپ: 09101934157

تماس با کلینیک ویکتوریا

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *