تزریق چربی به صورت

همه چیز درباره تزریق چربی به صورت

تزریق چربی؛ راهکاری برای جوانسازی و شادابی پوست

مسلما صورت ما، بیش تر از سایر اجزای بدن، در معرض دید دیگران قرار دارد. از این رو توجه به زیبایی آن، تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس ما می گذارد. تزریق چربی به صورت، یکی از روش های درمانی و زیبایی پرکاربردی است که طی سال های اخیر، در کشورهای مختلفی شهرت یافته است. طی این روش، مواد تزریقی گوناگونی به زیر پوست صورت شما تزریق می شوند. کلینیک زیبایی ویکتوریا، در زمینه تزریق چربی به بخش های مختلف صورت، فعالیت بسزایی دارد. در این کلینیک، می توانید به شکلی کاملا طبیعی، جوانسازی صورت انجام دهید.

آیا تا به حال توجه کرده اید افرادی که به صورت خود چربی تزریق می کنند، پوست شاداب و شفاف تری دارند؟ شاید فکر کنید این یک تلقین بزرگ است؛ کما اینکه علم پزشکی اثرات تزریق چربی بر جوانسازی صورت را تایید کرده است. به عبارت دیگر، افرادی پوستی پژمرده، افتاده و پر از چین و چروک دارند، پس از تزریق چربی شاهد از بین رفتن تمامی این مشکلات خواهند بود. پس می توان با اطمینان گفت که تزریق چربی با اثر بخشی مستقیم خود بر چین و چروک ها، در جهت جوانسازی صورت نقش مهمی را ایفا می کند.

علاوه بر این، اغلب افرادی که در پوست صورت خود دارای لکه یا جای جوش عمیق هستند، برای برطرف کردن این مشکل، تزریق چربی به صورت را انتخاب می کنند. البته بهتر است قبل از انتخاب روش درمانی مناسب، به کلینیک ویکتوریا مراجعه کرده و با پزشکان مربوطه در این مورد صحبت نمایید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  همه چیز درباره هایفوتراپی غبغب + قیمت 1403
روش تزریق چربی
روش تزریق چربی

3 مزیت تزریق چربی به صورت

تا به حال چیزی در مورد تزریق چربی به صورت شنیده اید؟ طی این روش زیبایی، افرادی که از پیری و پژمردگی صورت خود ناراضی هستند، اقدام به جوانسازی پوست صورت خود می کنند. در مرحله اول، پزشک متخصص با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی، از یک منطقه بدن( ترجیحا مناطقی که تجمع چربی دارند) چربی را برداشته و مجددا در ناحیه دیگر صورت تزریق می کند. در ادامه، به 3 مزیت مهم این روش می‌پردازیم:

  1. طول عمر بالاتر نسبت به فیلر

تجربه ثابت کرده است که روش تزریق چربی، نسبت به سایر روش ها از جمله تزریق فیلر، ماندگاری بالاتری دارد. تا چند سال قبل، تزریق فیلر تنها روش مورد استفاده برای برطرف کردن چین و چروک های صورت بود. این در حالی است که پس از ابداع شیوه های جدید از جمله تزریق چربی، کمتر کسی اقدام به تزریق فیلر می کند. در مقایسه با فیلرها که بعد از چند ماه نیاز به تجدید دوباره دارند، چربی تزریقی تا چندین سال نتایج خود را حفظ می‌کند.

  1. نتایج طبیعی تر

فکر می‎کنید، روش تزریق چربی طبیعی‎تر است یا تزریق فیلر؟ بدون شک تزریق چربی، باعث ایجاد نتایج طبیعی تری می شود و با چهره شما هماهنگی بیشتری دارد؛ زیرا چربی از بدن خود شما برداشته شده و دوباره در محل‌ مورد نظر تزریق می شود. در نتیجه بافت و ساختار آن با بدن شما همخوانی دارد.

  1. کاهش خطر عوارض جانبی

پس از تزریق فیلر به صورت، گزارش های متعددی از نکروز یا عفونت در بخش های مختلف صورت مشاهده شده است. این در حالی است که استفاده از چربی به عنوان ماده تزریقی، خطر عوارض جانبی را کاهش می‌دهد. در واقع چربی از بدن خود شما برداشته شده است و در نتیجه خطر حساسیت و واکنش‌های نامطلوب کمتر است.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هزینه تزریق بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟
تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت

مشکلات و عوارض احتمالی پس از تزریق چربی

هر روش درمانی، به غیر از فواید و مزایایی که با خود به همراه می آورد، معایبی نیز دارد. از این رو نمی توان ادعا کرد که تزریق چربی به صورت، روشی است که بدون هیچ گونه عوارضی انجام می شود. به غیر از این، بهتر است که پس از شناخت فواید و مزایای تزریق چربی، با عوارض و مشکلات ناشی از آن نیز آشنا شوید. سپس در صورت پذیرش هرگونه ریسک و مشکلات ناشی از آن، اقدام به تزریق چربی کنید.

التهاب و قرمزی ناشی از تزریق: شایع ترین علائمی که پس از تزریق چربی به صورت بروز پیدا می کند، ایجاد قرمزی، تورم و التهاب در ناحیه صورت است. در واقع بروز این علائم در روزهای ابتدایی تزریق کاملا طبیعی است اما اگر تا چند هفته متوالی چنین علائمی داشتید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

تغییر شکل صورت و سفت شدن آن: در برخی موارد پس از تزریق، چربی در ناحیه صورت به شکل غیر عادی و غیر طبیعی سفت می شود. این عارضه معمولا در زمان تزریق نامناسب و نادرست بروز پیدا می کند.

تزریق چربی به نواحی صورت
تزریق چربی به نواحی صورت

راهنمای انتخاب پزشک مناسب برای انجام روش تزریق چربی

مطمئنا افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند، در صدد یافتن راهی برای برطرف کردن این مشکل هستند. تزریق چربی به صورت، روش مطمئنی است که کمک می‎کند عیوب ظاهری صورت را برطرف کرده و به تناسب دلخواه خود دست پیدا کنید. از طرفی دیگر، انتخاب پزشک مناسب برای انجام این روش بسیار مهم است تا نتایج بهتری را به دست بیاورید. همچنین در صورت انتخاب پزشکی متعهد، آسودگی خاطر بیشتری هنگام انجام تزریق خواهید داشت. در ادامه، به برخی از نکات کلیدی برای انتخاب پزشک مناسب برای انجام تزریق چربی می‌پردازیم.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  بررسی کامل تزریق ژل لب برای مردان

برای اینکه تزریق چربی به صورت در بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن انجام شود، در اولین مرحله باید به تحصیلات و تخصص پزشک توجه کنید. مسلم است که معتبر بودن دانشگاه و مدرک تحصیلی پزشک، نشانگر آموزش و تجربه حرفه‌ای اوست. همچنین، مطمئن شوید که پزشک انتخابی شما  در زمینه جراحی زیبایی و تزریق چربی تخصص و فعالیت دارد.

بدون شک، پزشکانی که در مطب و یا کلینیک خود دارای تجهیزات به‌روزتری هستند، بهتر می‎توانند خدمات تزریق چربی به صورت را ارائه کنند. به عبارت دیگر تجهیزات پیشرفته و تخصصی، نشانگر دقت و حساسیت پزشک در انجام روش‌های جراحی است. از این رو قبل از انجام تزریق مطمئن شوید که تجهیزات مطب پزشک مناسب است و دستگاه‌های مورد نیاز برای تزریق چربی در دسترس هستند.

توجه داشته باشید که انتخاب پزشک مناسب در هنگام تصمیم‎گیری برای انجام روش تزریق چربی بسیار مهم است. با رعایت نکات فوق، مطمئن شوید که پزشک انتخاب شده دارای تحصیلات، تجربه و تخصص لازم برای انجام فرایند تزریق چربی است. در کلینیک زیبایی ویکتوریا، تمامی پزشکانی که مشغول به فعالیت هستند، دارای تجربه، مهارت و تخصص می‎باشند. با مراجعه به این کلینیک می‎توانید خدمات زیبایی و درمانی بی‎نظیری را دریافت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *