انتخاب بهترین ژل لب

انتخاب بهترین ژل لب،این روز ها همه به فکر زیبایی و راه های متنوع برای زیبایی بیشتر هستن؛یکی از راه های زیبایی برای زنان، تزرق ژل لب و تزریق فیلر لب می باشد. به راحتی با تزریق چند سی سی ژل لب می توان به لب ها فرم و اندازه ی دلخواه را بخشید. اما از طرفی تنوع محصولات روز به روز در بازار بیشتر می شود و برای انتخاب بهترین ژل لب و تزریق ژل لب باید بهترین ژل لب را شناخت؛ پس تا پایان این مقاله از سایت کلینیک زیبایی ویکتوریا با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین برند ها و بهترین نوع ژل لب، بهترین برند ژل لب را برای تزریق انتخاب کنید.

تزریق ژل خط خنده
انتخاب بهترین ژل لب

ژل های بر پایه اسید هیالورونیک ; انتخاب بهترین ژل لب

یکی از پر طرفدار ترین ژل های لب ، ژل هایی هستند که بر پایه اسید هیالورونیک هستند این نوع ژل ها از سایر محصولات مشابه پرطرفدارتر هستند. اسید هیالورونیک ماده ای که به طور طبیعی در بدن موجود است و موجب حفظ آب در بافت های پوستی می شود اما با افزایش سن از میزان غلظت آن در بافت کم می شود به همین دلیل هم بافت آب خود را از دست می دهد، حالت ارتجاعی آن کم می شود و شل می شود. این ماده قدرت حفظ آب را دارد بنابراین با تزریق آن به لب و جذب و حفظ آب، حجیم می شود، می تواند فرم دلخواه را به لب ها ببخشد و همین طور چین و چروک های لب و اطراف دهان را برطرف کند. هیالورنیک اسید موجود در این محصولات به صورت ارگانیک و توسط باکتری ها تولید می گردد بنابراین یک ماده ی کاملا طبیعی می باشد.

اهمیت انتخاب بهترین مارک و برند ژل لب در انتخاب بهترین ژل لب

انتخاب یک محصول مطمئن و برند معتبر برای کارهای زیبایی از اصول اساسی است. اگر از برندهای گمنام استفاده کنید یا ندانید که در پروسه تزریق دقیقاً از چه فیلر یا ژلی استفاده می‌شود، ممکن است عوارض خطرناک و جبران‌ناپذیری را تجربه کنید.

حتی امکان دارد این عوارض برگشت‌ ناپذیر باشند. به همین دلیل انتخاب برند مناسب جهت تزریق خیلی اهمیت و تاثیر بالایی دارد. اگر دوست دارید از تزریق ژل لب یک تجربه لذت‌ بخش به دست بیاورید، حتماً از یک برند معتبر و با کیفیت استفاده کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هایفوتراپی شکم؛ روشی ایده آل برای کاهش وزن

ژل لب خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • امن و بی‌خطر باشد: باید از مواد باکیفیت و ایمن ساخته شده باشد و توسط سازمان‌های معتبر تأیید شده باشد.
  • ماندگاری مناسبی داشته باشد: ماندگاری به نوع ژل استفاده شده و همچنین عواملی مانند سن، نوع پوست و سبک زندگی فرد بستگی دارد. این بازه بین معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.
  • ظاهری طبیعی به لب‌ها ببخشد: باید به‌گونه‌ای تزریق شود که ظاهری طبیعی و جذاب به لب‌ها ببخشد و باعث برجسته‌تر شدن لب‌ها بدون ایجاد ظاهری مصنوعی شود.
  • عوارض جانبی کمی داشته باشد: تزریق ژل لب می‌تواند عوارض جانبی خفیف و موقتی مانند کبودی، تورم و قرمزی ایجاد کند. ژلی که از برند معتبری است عوارض جانبی کمی داشته دارد و خطر بروز عوارض جدی را کاهش می‌دهد.

نکات مهم در تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی ویکتوریا ; انتخاب بهترین ژل لب:

  • اگر قصد تزریق ژل لب دارید، ابتدا لازم است چند نکته درباره آن بدانید تا با آگاهی کامل این کار را انجام دهید.
  •     تزریق ژل لب حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.  البته که باید آمادگی ذهنی برای تحمل کمی درد را داشته باشید. البته در اکثر ژل ها لیدوکائین وجود دارد که به بی‌حسی موضعی وکم کردن درد کمک می‌کنند. در صورت داشتن حساسیت به لیدوکائین یا هر بی‌حس‌کننده دیگری، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  •     برای رسیدن لب‌ ها به فرم ایده‌آل، کمی زمان نیاز می‌باشد. ممکن است لب های شما به دلیل تزریق، متورم و نامتقارن به نظر بیایند که ظرف یک هفته برطرف خواهند شد.
  •     مصرف رقیق‌کننده‌های خون مثل آسپرین و مسکن‌هایی مانند ژلوفن را یک هفته پیش از تزریق متوقف کنید.
  •      از اصل و مرغوب بودن ژل خود اطمینان حاصل کنید. تمامی برندهای ژل لب ارائه شده در کلینیک زیبایی دکتر فهیمه مطلبی اورجینال می‌باشند.
  •     نام ژل خود را از پزشک بپرسید و جعبه‌ی آن را پیش خود داشته باشید. نوع ژل تزریقی شما، برای تزریق‌های بعدی بسیار مهم است.
  •     از نوشیدن الکل تا دو روز پرهیز کنید.
  • بروز مقداری کبودی و تورم پس از تزریق ژل لب کاملاً طبیعی می‌باشد. معمولاً بعد از چند روز این تورم از بین می‌رود. اما لازم است خود شخص نیز مراقبت‌های لازم را انجام دهد.
  •     برای کاهش ورم لب از کمپرس گرم استفاده کنید. حواستان باشد کمپرس نباید سنگین باشد. می‌توانید از یک حوله گرم استفاده کنید.
  •     اگر حساسیتی دارید، با پزشک در میان بگذارید.
  •     به مراقبت های پس از تزریق ژل لب که توسط پزشک به شما گوش‌زد می‌شود، توجه کنید.
  •     از خوابیدن بر روی صورت تا دو هفته خودداری کنید.
  •     ژل آلوئه ورا می تواند به التهاب لب های شما را کاهش دهد.
  •    ساعت‌های اولیه تزریق خیلی حساس است. تا ۶ ساعت از دست زدن به لب های خود خودداری کنید.
  • گرما و سرمای شدید تا یک هفته برای فرد مضر است و نباید در معرض آن‌ها قرار بگیرد.
پیشنهاد می شود مطالعه کنید  بهترین تکنیک برای زاویه سازی فک و صورت

در ادامه به بهترین برند ژل لب می پردازیم :

  1. ژل لب نورامیس ; انتخاب بهترین ژل لب

    یکی از بهترین برند ژل لب، ژل نورامیس می باشد که حاوی هیالورونیک اسید است؛ همین طور درصدی لیدوکائین برای کاهش درد در هنگام تزریق در ترکیبات آن موجود می باشد. دارای انواع مختلفی می باشد که حجم دهی و فرم دهی لب ها یکی از کاربردهای این ژل می باشد. فناوری خاص دو مرحله ای پیوند در این ژل موجب می شود تا 2 سال ماندگاری داشته باشد. این فیلر کره ای می باشد.

  2. ژل ژوویدرم ; انتخاب بهترین ژل لب

    ژل ژوویدرم یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد. این برند آمریکایی دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید می باشد که بالافاصله بعد از تزریق می توان نتایج را مشاهده کرد با گذشت دو هفته نتیجه نهایی تثبیت خواهد شد. این فیلر دارای 6 زیر مجموعه است که ژل ژوویدرم مدلJUVÉDERM® Ultra XC و ژل ژوویدرم مدلJUVÉDERM® VOLBELLA® XC برای تزریق در لب ها بسیار مناسب هستند. توصیه می شود که این محصول در افراد بالای 21 سال استفاده شود. این محصول دارای یکی از بالاترین ماندگاری ها در بین نمونه های مشابه است که بین 1 تا 2 سال می باشد. قیمت ژل ژوویدرم با توجه به وارداتی بودن به شدت تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز می باشد.

  3. ژل رستیلن ; انتخاب بهترین ژل لب

    این محصول ساخته کمپانی معروف Q-Med می باشد و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکاست. این ژل نیز بر پایه هیالورونیک اسید است که در انواع مختلف آن اندازه ذرات هیالورونیک اسید متفاوت است بنابراین کاربردهای متفاوتی دارند. انواع ژل رستیلن سیلک و پرلین مناسب تزریق در لب ها هستند. ماندگاری ژل رستیلن سیلک بین 6 تا 12 ماه گزارش شده است. مدل ژل رستیلن پرلین دارای ذرات بزرگی از هیالورونیک اسید می باشد برای حجم دهی به لب ها بسیار مناسب است. این ژل باید به آرامی تزریق شود و برای جذب بهتر باید به آرامی ناحیه تزریق ماساژ داده شود.

  4. ژل تئوسیال ; انتخاب بهترین ژل لب

    این ژل سوئیسی دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید می باشد و دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای تزریق در نواحی خاصی از صورت مناسب هستند. در این بین مدل ژل تئوسیال 2 RHA، ژل تئوسیال 3 RHA، ژل تئوسیال 4 RHA و ژل تئوسیال KISS RHA برای حجم دهی و فرم دهی لب ها مناسب هستند. ماندگاری ژل تئوسیال بین 9 تا 18 ماه می باشد.

  5. ژل بلوترو ; انتخاب بهترین ژل لب

    این ژل حاوی هیالورونیک اسید نسبت به سایر نمونه های مشابه سبک تر می باشد و جز بهترین برندهای آلمانی موجود در بازار می باشد. نوع بلوترو اینتنس انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی خوبی به پوست می دهد و برای حجم دهی و فرم دهی لب مناسب است. ماندگاری این ژل حدود یک سال است. بلوترو لیپس نیز به صورت اختصاصی برای لب ها مناسب است که دارای هیالورونیک اسید حرفه ای است که بافت نرمی به لب ها می بخشد. برای اجرای مدل های عروسکی، ژل لب روسی یا فانتزی روی لب ها بسیار کارآمد است.

  6. ژل نیوویا ; انتخاب بهترین ژل لب

    شرکت سازنده این فیلر در ایتالیا و سوئیس قرار دارد. تکنولوژی ساخت ژل نیوویا کاملا منحصر به فرد است و فناوری کراس لینکر هوشمند نام دارد که در آن دو ماده هیالورونیک اسید و پلی اتیلن گلیکول (PEG) با یکدیگر ترکیب می شوند. این ترکیب و فناوری جدید ساخت ژل نیوویا، ایمنی، تحمل بالا، ویسکوزیته، انسجام و ماندگاری خوبی به این محصول می بخشد. مدل ژل نیوویا اینتنس لیپس(Neauvia Intense Lips) برای حجم دهی و فرم دهی به لب ها اختصاصی شده است. علاوه به هیالورونیک اسید حاوی آمینو اسید های گلیسین و ال پرولین نیز می باشد که در کلاژن سازی نقش دارند. با افزودن این مواد خاص به ترکیبات این نوع از ژل نیوویا علاوه بر بالا رفتن کیفیت محصول، خاصیت ارتجاعی لب ها بعد از تزریق حفظ می شود و ظاهر طبیعی به لب ها می بخشد. این فیلر بعد از تزریق به خوبی در بافت لب پخش می شود و به هیچ وجه بافت غیر یکنواخت و برجستگی های اضافی در لب ها ایجاد نمی کند. یک عدد سرنگ یکبار تزریقِ 1 سی سی و دو عدد سوزن گیج 27 در داخل هر بسته از این مدل موجود است. نیوویا اینتنس لیپس بین6 تا 8 ماه ماندگاری دارد.

  7. ژل پرفکتا ; انتخاب بهترین ژل لب

    یک ژل فرانسوی که دارای خاصیت آبرسانی بسیار بالایی است و بعد از 2 تا 3 هفته با جذب آب، ظاهر بسیار زیبایی به لب ها می بخشد. مدل پرفکتا درم و پرفکتا دیپ برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها مناسب هستند که به مدت یک سال ماندگاری دارند.

  8. ژل استایلج ; انتخاب بهترین ژل لب

    این ژل فرانسوی بر پایه هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل مانیتول و سوربیتول است که وجود این آنتی اکسیدان ها موجب ازبین‌رفتن اثرات رادیکال‌های آزاد می‌شود. همین طور حاوی لیدوکائین می باشد که درد هنگام تزریق را برای افراد کاهش می دهد. ژل استایلج اسپشیال لیپز به صورت اختصاصی برای لب ها تولید شده است و بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد.

  9. ژل روفیل ; انتخاب بهترین ژل لب

    ژل رووفیل بر پایه ی هیالورونیک اسید می باشد. ساخت کشور کره جنوبی است که با تکنولوژی خاص و بالایی ساخته شده است. ژل رووفیل اولترا(Ultra) و ژل رووفیل پلاس(Plus) برای تزریق ژل لب مناسب هستند و به مدت یک سال ماندگاری دارند.
    از نمونه های دیگر بهترین برند ژل لب می توان به مستر تریت، آلاینا و ریان اشاره کرد همه بر پایه ی هیالورونیک اسید می باشند و به طور متوسط بین 8 تا 12 ماه ماندگاری دارند.

 

پیشنهاد می شود مطالعه کنید  هزینه تزریق بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *